כוחות הכיבוש הישראליים עצרו היום, שבת, שני תושבים מהעיירה יטא שבמחוז חברון.
הפעיל נגד ההתנחלויות אוסאמה מח'אמרה מסר לאתר וואפא כי הכוחות פשטו על הכפר א־דיראת, ממזרח ליטא, ועצרו את פארס מחמוד אל־חמאמדה בעת שרעה את צאנו.
לדבריו, הכוחות עצרו גם את מחמוד אחמד אבו עראם, לאחר שרדפו אחרי רועי צאן באזור ואדי רחילה, סמוך לכפר א־רכיז במסאפר יטא.
במקביל, מתנחלים תקפו את ביתו של ניזאם טאלב שלאלדה באזור ואדי סעיר, וניסו להכניס את הצאן אל תוך הבית ולסביבתו. בעל הבית ובני משפחתו מנעו זאת מהם.
עוד נמסר כי כוחות הכיבוש הציבו כמה מחסומים צבאיים בכניסות לחברון, לעיירותיה, לכפריה ולמחנות הפליטים שבמחוז. הכוחות סגרו כבישים ראשיים ומשניים באמצעות שערי ברזל, קוביות בטון וסוללות עפר.


