כוחות הכיבוש הישראליים סגרו הבוקר, שבת, כמה כניסות לכפרים ולעיירות בצפון־מערב רמאללה.
לפי מקורות מקומיים, כוחות הכיבוש סגרו את מחסומי נבי סאלח ועאבוד, וכן את הכניסה לעיר רוואבי ולעיירה עטארה.
המקורות הוסיפו כי כוחות הכיבוש הציבו מחסום בכניסה לעין סיניא ומנעו מכלי רכב של תושבים לצאת ממנה. מחסום נוסף הוצב בכניסה לעטארה, שם נמנעה כניסת כלי רכב לכיוון ביר זית.
לדברי המקורות, הסגירות שיבשו את תנועת התושבים באזור ומנעו מעבר בין היישובים.


