ירושלים, 22 ביוני 2026, וואפא – כוחות הכיבוש הישראלי הרסו הבוקר, יום שני, בית ובניין מגורים בעיירה כפר עקב שמצפון לעיר ירושלים.
מקורות ביטחוניים מסרו כי כוחות הכיבוש, בליווי דחפורים, פלשו לשכונת א-טורי בכפר עקב והרסו בית בן שתי קומות השייך לתושב נאפז אל-ג'בעה. הבית כלל דירת מגורים ומחסנים.
עוד מסרו המקורות כי כוחות הכיבוש הרסו גם בניין מגורים בן שלוש קומות השייך לתושב מוחמד זכריא אבו סיף.


