ירושלים, 21 ביוני 2026, וואפא – רשויות הכיבוש הישראליות מסרו היום, יום ראשון, צווי הפסקת בנייה ל-13 מבני מגורים בעיירה בית סוריכ, מצפון-מערב לירושלים הכבושה.
ממחוז ירושלים נמסר כי רשויות הכיבוש מסרו לתושבים בעיירה צווי הפסקת בנייה, שפגעו ב-13 מבני מגורים, במסגרת מדיניות הלחץ המתמשכת על הבנייה הפלסטינית במחוז.
רשויות הכיבוש ממשיכות לפגוע בקהילות הפלסטיניות בירושלים הכבושה באמצעות צווי הפסקת בנייה והריסה, לצד הטלת מגבלות חמורות על מתן היתרי בנייה לתושבים הפלסטינים בעיר. במקביל נמשכים הרחבת ההתנחלויות וההשתלטות על אדמות פלסטיניות נוספות.


