כותרת ראשית כיבוש תאריך הפרסום: 12/05/2026 06:44 PM

כוחות הכיבוש הציבו בטונדות בכניסה לעראבה שמדרום לג'נין

ג'נין, 12 במאי 2026, וואפא – כוחות הכיבוש הישראליים הציבו היום, שלישי, בטונדות בכניסה לעיירה עראבה שמדרום לג'נין.

מקורות מקומיים מסרו כי הכוחות הציבו חסמי בטון בכניסה לעיירה, באזור המכונה תחנת עראבה. לדבריהם, כוחות הכיבוש ממשיכים בעבודות חפירה וגריפת אדמות באזור "מחנה עראבה", ובהקמת מגדלים לצורך השלמת בנייתו מחדש של המחנה, שפונה בשנת 2005.

נושאים קשורים

קרא עוד